ﺳﻪشنبه, 04 اردیبهشت,1403 |
شب شعر ریحانه در حرم مطهر رضوی برگزار شد
 

شب شعر ریحانه در حرم مطهر رضوی برگزار شد

پنجشنبه، 17 اسفند 1396 | Article Rating

در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها شب شعر ریحانه در رواق حضرت زهرا(س) واقع در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این برنامه که به همت مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و بخش فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد، بسیاری از شاعران بزرگ کشور، تعدادی از شاعران مشهد و جمعی از شاعران جوان دورۀ ششم آفتابگردانها به شعرخوانی پرداختند.

جلسه با قرائت قرآن توسط خانم صهبایی، از قاریان موفق و مطرح کشور آغاز شد و راضیه رجایی، شاعر نام آشنای مشهدی، اجرای این برنامه را عهده دار بود.

در این برنامه که ویژۀ بانوان علاقمند به شعر فاطمی و آیینی به اجرا در آمد، بانوان نامی شعر زنان از جمله افسانه غیاثوند، حسنا محمدزاده، جمیله سادات کرامتی و حشمت سیدموسوی حضور داشتند و به شعرخوانی پرداختند. در شب شعر ریحانه، شاعران جوان عضو دورۀ آفتابگردان‌ها، نعیمه آقانوری، نگین نعمت‌اللهی، سمانه خلف‌زاده، افسانه سادات حسینی، زهرا دهقان‌پور، مهین صفاری، زهرا سپهکار، ملیحه رجایی، سمانه اسکندری، فاطمه سادات قوامی، راضیه جبه‌داری، نرجس رئیسی، نجمه پورملکی، آرزو کبیری‌نیا، و رحیمه مهربان و همچنین شاعران مشهدی، فاطمه عباس‌نژاد، بیات مختاری و منیژه رضوان شعرهای فاطمی و رضوی خود را قرائت کردند.

در بخشی از برنامه نیز فهیمه‌سادات موسوی‌نیا مدحی برای حضرت فاطمه(س) اجرا کرد.

به زودی گزارش کامل این برنامه در سایت قرار میگیرد.

 

تصاویر
  • شب شعر ریحانه در حرم مطهر رضوی برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: