چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1403 |
برگزاری شب شعر «انقلاب فاطمی»در نوشهر
به مناسبت هم زمانی ایام فاطمیه و یوم الله 22 بهمن:
 

برگزاری شب شعر «انقلاب فاطمی»در نوشهر

پنجشنبه، 18 بهمن 1397 | Article Rating

شب شعر «انقلاب فاطمی» همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن چهلم فجر پیروزی انقلاب اسلامی، شب شعر بزرگ «انقلاب فاطمی» در نوشهر برگزار می‌شود. شاعران سرشناس کشورمان، در این برنامه که روز جمعه نوزدهم بهمن ماه از ساعت 18:30 آغاز می‌شود، تقارن دو رخداد مهم را به فال نیک می‌گیرند و در بزرگداشت و عزای بانوی دو عالم و نیز گرامی‌داشتِ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سروده‌های خود را می‌خوانند.

شب شعر «انقلاب فاطمی»، به ابتکار موسسه فرهنگی هنری «شهرستان ادب» و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر نوشهر برگزار می‌شود. این برنامه، بخشی از اردوی دوم از هفتمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی، «آفتابگردان‌ها» است که امسال به مدت چهار روز در استان مازندران بر پا شده است.

در شب شعر «انقلاب فاطمی» مریم آریان، کبری بابایی، علی داودی، شقایق دریگان، سارا جلوداریان، حمید حمزه‌زاده، محسن حسن‌زاده لیله‌کوهی، مریم رزاقی، محمد شمس، حسن صنوبری، ایمان طرفه، افسانه غیاثوند، میلاد عرفانپور، مصطفی علیپور، مریم کرباسی، علی‌محمد مؤدب، عالیه مهرابی، محمدحسین نعمتی، پونه نکوی، محمدرضا وحیدزاده و قربان ولیئی، از جمله شاعران جوان و پیشکسوتی هستند که اشعار خود را برای علاقمندان ادبیات در نوشهر قرائت می‌کنند.

این برنامه در محل سینما شقایق نوشهر به نشانی خیابان ادیسون، جنب سالن ورزشی حسن رنگرز برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

تصاویر
  • برگزاری شب شعر «انقلاب فاطمی»در نوشهر
  • برگزاری شب شعر «انقلاب فاطمی»در نوشهر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: