جمعه, 31 فروردین,1403 |
هشتمین دوره «آفتابگردان‌ها» در آستانه برگزاری
قائم مقام دفتر شعر شهرستان ادب گفت: در آستانه برگزاری هشتمین دوره آفتابگردان‌ها هستیم و علاقه‌مندانی که جا بمانند تا یک‌ سال فرصت دیگری برای شرکت در این دوره نخواهند داشت.
 

هشتمین دوره «آفتابگردان‌ها» در آستانه برگزاری

یکشنبه، 16 تیر 1398 | Article Rating

محمدرضا وحیدزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره برگزاری هشتمین دوره آموزشی «آفتابگردان‌ها» گفت: علاقه‌مندان و دوست‌داران شعر که از شرکت در دوره آفتابگردان‌ها جا بمانند تا یک‌ سال فرصت دیگری برای شرکت در این دوره را نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه الآن در آستانه برگزاری هشتمین دوره آفتابگردان‌ها هستیم، بیان کرد: همانند سال‌های گذشته و دوره‌های قبل انتخاب علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان دوره در دو مرحله داوری خواند شد. ابتدا آثار ارسال شده علاقه‌مندان بررسی می‌شود و کسانی که در محل اول برگزیده می‌شوند وارد مرحله دوم شده و مصاحبه‌ای انجام خواهند داد تا انگیزه، میزان آمادگی، دانش ادبی و شرایط آنها سنجیده شود تا گزینش نهایی برای حضور در این دوره یک‌ساله به طور فشرده انجام شود.

قائم‌مقام دفتر شعر مؤسسه شهرستان ادب عنوان کرد: با توجه به امکانات محدودی که در اختیار داریم، در هر دوره سالانه، فقط میزبان ۱۲۰ تا ۱۳۰ نفر در این دوره هستیم  بنابراین تمام تلاش ما این است که با دقت افراد شایسته را برای شرکت در این دوره‌ها گزینش بکنیم.

وحیدزاده افزود: شرکت‌کنندگان جوان‌تر و علاقه‌مندان ساکن در شهرهای دور برای آموزش در این دوره از اولویت برخوردار خواهند شد و برای آنها امتیازات ویژه‌ای در مرحله گزینش قائل شده‌ایم. چون بسیاری از شرکت‌کنندگان از شهرهای دور هستند به جز اردوهای حضوری، کارگاه‌های مجازی در شبکه‌های مجازی و اجتماعی برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است تا از این طریق تجربه‌های اساتید در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

به گزارش آنا، فرصت ثبت نام در هشتمین دوره آموزشی سالانه شعر جوان کشور «آفتابگردان‌ها» تا ۲۰ تیرماه تمدید شد. این دوره‌ها جامع‌ترین دوره‌های آموزشی شعر در کشور است که تا به حال ۹۰۰  شاعر جوان به صورت رایگان از آن بهره‌مند شده‌اند.

تصاویر
  • هشتمین دوره «آفتابگردان‌ها» در آستانه برگزاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

یکشنبه, 16 تیر,1398

سما

چطور ثبت نام کنم میگن تا ۲۰ تیرفرصت هست

یکشنبه, 16 تیر,1398

سما

چطور ثبت نام کنم میگن تا ۲۰ تیرفرصت هست

دوشنبه, 17 تیر,1398

ه

ببخشیدمن می خوام شرکت کنم می شه بیشتر توضیح بدید.

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: