جمعه, 10 فروردین,1403 |
برگزیدگان دومین فراخوان ادبی «شعر فصل» | ویژۀ اعضای دورۀ نهم آفتابگردان‌ها
 

برگزیدگان دومین فراخوان ادبی «شعر فصل» | ویژۀ اعضای دورۀ نهم آفتابگردان‌ها

برگزیدگان دومین فراخوان ادبی «شعر فصل» آفتابگردان‌ها (ویژۀ پاییز) معرّفی شدند.
شنبه، 02 بهمن 1400 | Article Rating
دفتر شعر مؤسّسۀ فرهنگی هنری شهرستان ادب، در ادامۀ روند برگزاری دوره‌های جامع آموزش شعر جوان کشور (آفتابگردان‌ها) و به منظور ایجاد فضای رقابتی و انگیزه‌بخشی به شاعران جوان عضو این دوره، برگزاری فراخوان ادبی «شعر فصل» در فصول چهارگانۀ سال را از تابستان 1400 در دستور کار خود قرار داده است.

در دومین فراخوان شعر فصل (ویژۀ پاییز)، تعداد 98 اثر در موضوع آزاد و 21 اثر در موضوع ویژه (مدافعان سلامت) از شاعران عضو دورۀ نهم آفتابگردان‌ها دریافت شد که پس از دو مرحله داوری، برگزیدگان این فراخوان مشخّص شدند. داوری مرحلۀ دوم این آثار را آقایان علی‌محمّد مؤدّب، علی داودی، غلامرضا طریقی، محمّدمهدی سیّار، میلاد عرفان‌پور و مبین اردستانی بر عهده داشتند. بر این اساس، اثر «رضا نورمحمّدی» در موضوع آزاد و اثر «سارا شمس‌نژاد» در موضوع ویژه (مدافعان سلامت) به عنوان برگزیده انتخاب شدند. هم‌چنین آثار «فاطمه ناصری‌فر»، «ابوالفضل بیگدلی»، «فاطمه‌سادات قنّادزاده» و «نازنین جلایری لاین» شایستۀ تقدیر شناخته شدند.

بنا بر گزارش دفتر شعر مؤسّسه، سومین دورۀ این فراخوان ادبی نیز از بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و اعضای دورۀ نهم، همچون دو دورۀ پیشین، می‌توانند از فرصت شرکت در این فراخوان بهره ببرند.

گفتنی است دفتر شعر مؤسسة فرهنگی هنری «شهرستان ادب»، در یازدهمین سال فعالیت خود، در حال برگزاری نهمین دورة جامع آموزش شعر کشور (آفتابگردان‌ها) است.

دبیرخانۀ نهمین دورۀ جامع آموزش شعر جوان کشور (آفتابگردان‌ها)
تصاویر
  • برگزیدگان دومین فراخوان ادبی «شعر فصل» | ویژۀ اعضای دورۀ نهم آفتابگردان‌ها
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: